dinsdag 29 januari 2013

Oproep: Wil je meer achtergrond of analyse?

Met The Dimitri Post probeer ik vooral in te spelen op de directe actualiteit. Wat gebeurt er nu in de VS, wat staat er nu op de voorpagina's van de kranten. Maar soms is het minstens even interessant om meer te weten te komen over kwesties en gebeurtenissen die de voorpagina's niet halen, of om te weten wat er voorafging aan een bepaald nieuwsfeit.

Ik nodig jullie graag uit om mij te laten weten waarover jullie graag zo'n berichtgeving zouden lezen. Zijn er onderwerpen waar je graag wat diepgaandere informatie over zou krijgen? Een analyse of een korte geschiedenis?

Deel ze gerust met mij en de andere lezers in de opmerkingen onder dit artikel. Dan zal ik mij inlezen in jouw voorgestelde onderwerp en een boeiende blogpost voorbereiden waarin ik jouw onderwerp tot op de graat onderzoek, of waarin ik een alternatieve blik kan aanbieden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten